fredag 20 mars 2009

Sminkutbudet på Entré

Över lag känns Entré som vilket shoppingcenter som helst, stort, lite plastigt och mycket folk. Utbudet består mest av de gamla vanliga kedjorna, men det finns några butiker som gör det värt en omväg. Bland icke-sminkrelaterade butiker är det främst Mango som är lite roligare och en nyhet i Skåne. På sminkfronten finns kedjor så som Lindex, Cubus, H&M och ett extra välsorterat Kicks med bland annat Smashbox, Make up store och Lars Wallin. Här kommer lite paparazzobilder på utbudet:

Äntligen Smashbox på nära håll! Tänk att både O-glow och O-gloss är på väg hem till mig!

Muse- grejerna var ortoligt fina i verkligheten. Synd att Smashbox är så dyrt. Är det värt det?

Många fina trioskuggor. Kanske ett framtida NY-köp? Jag har svårt att välja, men det lutar åt www.smashbox.com. (Tyvärr den med mest blänk i på denna bild.)

Lindex såg jag att de sålde Simple som jag testar just nu. Jag visst inte att det fanns i Sverige. Kul, för hittills är mina verkar produkterna lovande. Sortimentet var tyvärr inte större än vad som syns på bilden. Jag är väldigt nyfiken på om någon sett dessa produkter på fler Lindex.

Det påståsEntrés att fantantastiska Pashion ska finnas där. Så är inte fallet. Jag har letat hur noga som helst. Vi får hoppas att de, liksom Benetton och Rizzo, bara inte hunnit öppna i tid men att de är på gång så småningom.

4 kommentarer:

  1. Vad synd att Rizzo inte hunnit öppna där än. Ska bli spännande att se. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, Rizzo blir ju ett välkommet tillskott här nere hos oss =)

    SvaraRadera
  3. Åh, blir lite glad över att Kicks med utbud av Smashbox öppnat på Entré, ska nog tvinga med sambo in där i helgen kanske när vi ändå ska besöka Malmö :-)

    SvaraRadera
  4. Gör det! Hoppas du hittar något fint!

    SvaraRadera