torsdag 12 mars 2009

Ny hudvårdsserie



Sedan i söndags testar jag dessa tre godingar från den brittiska märket Simple. Jag fick dem i present av kompisen jag hälsade på i London. Min hy har bråkat lite på sistone – torr och stram och blank med en del finnar på samma gång. Aldrig kul! Jag funderade precis på vad jag skulle införskaffa för problemlösare när jag kom på att det kunde passa att utvärdera mina fina presenter.

Hittills känns de över förväntan bra! Jag oroade mig för att just light moisturiser skulle vara för lätt, men så verkar inte vara fallat. En urtförlig recension kommer när jag hunnit prova under en längre period.

5 kommentarer:

  1. Alltid spännande med nya hudvårdsprodukter. Ser framemot att läsa om hur den fungerar.

    SvaraRadera
  2. Jag har testat deras facescrub och den känns väldigt bra. Verkar vara en bra serie till ett bra pris.

    SvaraRadera
  3. SminkJante: Jag utlovar utförlig rapport.

    Angela: Det är inte utan att jag blir sugen på att prova även annat ur serien.

    SvaraRadera
  4. Hej, jag har letat efter deras serie ett tag nu. Du vet inte möjligen var man kan hitta deras produkter här i Sverige?

    SvaraRadera
  5. Johanna: Simple har ganksa nyligen börjat säljas på Lindex. Dock finns inte alla deras produkter där (än, hoppas jag). Vi får hålla tummarna för att fler kommer! Jag ska se till att recensera ordentligt snart o efterforska mer om inköpsställen.

    SvaraRadera