söndag 29 mars 2009

Lack från USA

Som den shopoholic jag är har jag stora förhoppningar på vad jag ska shoppa med mig hem från New York. Här tänkte jag presentera en liten önskelista med tjusiga lack. Hoppas att de inte är för svåra att hitta i storstadsjungeln. Hojta gärna till om ni tycker att jag missat något särskilt!

Watermelon Rind från China Glaze, som jag settmycket gott om.

Sexy Divide från Essie. Jag gillar mörklila, men tror inte att jag har något lack som liknar detta.

Essie Jag-U-Are, snyggt lack och snyggt namn!

Essie Room with a view. Man kan inte ha för många neutrala lack.

Essie Scarlett O'Hara vill jag ha nästan bar för namnet.

Essies Ballet slippers eller Mademoiselle får gärna följa med för att bättra på min samling av ljusa, naturliga lack.

Jag hoppas också att jag kan få med mig fina Peacock feathers från Nubar och häftiga Orly Matte Top.

4 kommentarer:

  1. Watermelon Rind är så jädra läckert.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Jajemän! Jag måste också ha ett!

    SvaraRadera
  3. Oh, nej, men himmel! Nu blev jag sugen på ännu mer lack. Jag kan inte INTE ha ett lack som heter "A room with a view" t ex...:-)

    SvaraRadera
  4. Bokomaten: Säg bara till, så köper jag till dig =)

    SvaraRadera