torsdag 12 mars 2009

Grönt i snön

I morse strålade solen och jag sminkade mig i krispiga gröna toner. Nu när jag kommit hem och ville ta fina bilder i eftermiddagssolen är solen borta och ersatt med snö. I Skåne och i mars. Den där globala uppvärmningen märker man inte direkt av här =) Här är dagens öga:



På fransarna: Clinique Naturally glossy mascara i jet brown. På locket: den gröna skuggan ur Isadoras Blooming springpalett (blir mycket från den nu!) och Urban Decays 24/7 Glide-on eye pencil i covet. Covet ser nästan blå ut, skumt!


5 kommentarer:

  1. Sv: Green Card är så snygg, så snygg! Med 20% på 130:- blir det ju inte så farligt :)

    SvaraRadera
  2. Fin makeup. Åh skåne jag längtar dit. Tur att jag har bokat resan till påsk. Längtar.

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: den blir ett kap!

    SminkJante: Låter härligt!

    SvaraRadera
  4. Vackert! Jag verkligen älskar grönt:)

    SvaraRadera