söndag 29 mars 2009

Gårkvällen



Jag lyckades få ihop en sminkning som jag blev ganska nöjd med och komma iväg på en väldigt trevlig fest igår. Själva festen blev dock ganska lugn för min del, men trots det är jag väldigt trött idag. Den eländiga infektionen från förra veckan vägrar ge med sig.




Jag har använt bland annat 24/7 Glide-on eye pencil från Urban Decay i Rockstar och Lust, Clinique quick eyes i juniper, lila skugga ur H&Ms Smoky eyes och turkosa skuggan Mysitc ur min bronsfärgade stilapalett.

5 kommentarer:

  1. Fina bilder! Makeupen ser kanonfin ut. Hoppas du känner dig piggare snart. Infektioner är ett elände.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Tack! Instämmer om infektioner =)

    inthemake: tack!

    SvaraRadera
  3. Tyckte det var himla fint, raring, men misstäknkte att jag skulle få läsa vad det var här ändå så jag tänkte inte jag behövde fråga.;-)

    SvaraRadera