fredag 23 januari 2009

Önskelista



Här ser ni några av alla fina små sminksaker jag vill spana på i London. Min önskelista kan egentligen bli en mil lång, men man kan ju inte köpa allt!

  • Realness of concealness från Benefit har jag spanat på länge. Det luriga med fina kit är att de oftast är för mörka för mig.
  • Kat von D - finfina skuggor, kommentar överflödig =)
  • You Rebel lite - verkar vara jättebra, färgade dagkrämer går ofta hem hos mig.
  • Nya UDPP i skimmrande champagne. Måste. Ha.
  • Coralista - jag gillar min Georgia mycket och kan tänka mig att starta en lite samling!
  • smashbox.com - kan vara den perfekta trioskuggan. Beigeguldig eller rosa bas och mörkbrunt att sota med. Två sminkningar i en lite ask! Det blir ju perfekta proportioner när det finns två ljusa skuggor och en mörk!

Hoppas inte här är för mycket slarv o felaktigheter. När inlägget skrivs ska jag packa klart och stupa i säng! Bilderna är snodda från Sephora.com. Får man göra så, tro?

2 kommentarer:

  1. mkt fina grejer :D hihi kram malin

    SvaraRadera
  2. Tack!
    En liten update med vad som inhandlades när det väl kom till kritan kommer förhoppningsvis ikväll!

    SvaraRadera