torsdag 15 januari 2009

Mina tre favoritprodukter

Den skånska modebloggerskan Käthe skrev ett inlägg idag om sina tre favoritsminkprodukter. Jag är inte sen att haka på och presenterar här:


Multiprodukten Crystal radiance från Lumene är enligt mig oumbärlig. Jag använder den som highlighter, lystergivande primer, blandar den i min faoundation eller låter den pigga upp ansiktshuden iblandad i fuktkräm när jag är osminkad. En riktig favorit!

Blushing blush från Clinique i 110 preacious posy är ett rouge med den perfekta korallrosa färgen som livar upp vilken vinterblek (eller sommarsolkysst) hud som helst.

Mascaran Naturally glossy mascara från Clinique. Just mascara är ofta en självklar favvoprodukt om man fötts med genomskinliga ögonfransar. Naturally glossy är den jag gillar bäst, då den inte klumpar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar