fredag 30 januari 2009

Londonfynd



I en reakorg på Debenhams gjorde jag ett litet finfint fynd. Nedsatt från 25£ till ynka 10£ låg där en trevlig liten palett, Bronzing beauty kit for face and eyes, från Elizabeth Ardens sommarkollektion 2008. Asken är fin och rosamettallig...



Man vecklar ut den såhär...

Inuti finner man fyra fina ögonskuggor, en highlighter, en bronzer och tillhörande penslar. Det är alltid något visst med paletter som gör att jag faller pladask. Egentligen är det ju mer praktistk med singelskuggor av de färger man verkligen vill ha, men kommer en hel bunt fint förpackat kan jag inte stå emot. Jag älskar idén att den ljusaste skuggan är störst, den tar ju alltid slut först! Kvaliteten på smink och borstar får jag återkomma om senare, medföljande borstar känner jag mig ofta skeptisk till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar