onsdag 14 januari 2009

Eyeko i England

Om det inte vore så att jag skulle till London alldeles snart, skulle jag definitivt följa P'ssion tips och passa på att klicka hem några gobitar från Eyekos brittiska nätbutik. Det känns inte riktigt smart att skönhetsshoppa från utlandet innan jag åker, eftersom jag hade tänkt skönhetshoppa desto mer när jag väl är i London. Lista på vad jag tänkt hålla utkik efter kommer snart!

Eyeko CreamEyeko Nail PolishEyeko Fat Balm

Om det nu vore så att jag skulle handla lite, skulle jag välja Eyeko cream (endast £5!) som jag länge varit nyfiken på och ett nagellack. Nagellacken är alldeles ny och själjs till kampanjpris, £3. Jag skulle valt det mörkblå Vamp polish eftersom jag är riktigt svag för just mörkla blåa lack. Ett fatbalm har jag redan, i färgen strawberry, och kan intyga att det är kanonbra.

Tips på shopping i London (främst skönhetsrelaterat, men kläder o skor slinker också ner!) mottages givetvis tacksamt!

1 kommentar:

  1. Hrm, misslyckades visst lite med att schemalägga detta inlägg. Jag får jobba lite på det också!

    SvaraRadera