torsdag 15 januari 2009

Dagens naglar 090115




...och gårdagens =) Mina naglar är målade med Essie 3-way glaze som underlack och två lager L'oréal Star Magnetic i mörklila Prune. Eftersom jag fegar lite på jobbet gjorde jag inte stjärnor på alla naglarna. Dessutom tyckte jag nästan att det var svårare att göra stjärnor när man målat två lager. Undrar om någon annan har samma problem.

Star Magnetic
lacken verkar ha ganska bra hållbarhet, men just färgen Prune drar lite mer åt vinrött när den väl kommer på naglen än vad jag hade hoppats på. Jag måste erkänna att jag har en hel liten samling av dessa lack och att jag inte ens hunnit prova alla! Magnetic Silver (som jag faktiskt fick i julklapp av min mamma, det borde alltså varit med här!) hade jag på nyår och det var båda snyggt och hållbart. Reserande lack på bilderna lyckades jag roffa åt mig på mellandagsrean.


Red, Purple, Prune, Magnetic gray och Magnetic Silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar